سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/3/19
5:11 عصر

ازراه امام منحرف نشوید هرچند خاندان وی باشید .

بدست حسن رحیمی در دسته

حرکت و حرف اصلی همه ما فقط و فقط پیرامون اصل ولایت فقیه که در زمان حاضر نیز به دست مولای ما حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته )می باشد و همه با هم در چهارده خردادماه ???? یکبار دیگر از نزدیک ملاحظه کردیم نه آنکه سیما پخش می نماید یا تابناک و سایتهای دور از واقعیت می نویسند می باشد وبس .ما آنجا دیدیم که وقتی کسیکه در طی??? روزگذشته که ادعای اسلام خواهی و پیرو از خط امام را دارد اما درمقابل انواع توهین ها به ارمان امام در روز جهانی قدس و پاره کردن تصویر مبارک حضرت امام خمینی (ره)وزیرسئوال بردن جمهوریت نظام وآرمانهای اسلامی نظام نه عکس العملی از خود نشاننداده بلکه  درعروسی سران فتنه همراه موسوی  و میردامادی و خاتمی و کروبی کافی گلاسه می خورد وبشکن می زند آن سران فتنه ایی که نقش همه انها رو شده و همه می دانند (که فتنه سبز مخملی انها تا زمانی که این ولایت سبز علوی و این دینداری که مردم مسلمان مادارند راه به جایی نمی برند )می خواست مظلوم نمایی نماید و حتی سفارشات میرحسین وشیخ بذله گو ومرد خاکستری را بیان کنند مردم اگاه به زمان که -به گفته رهبری این مردم عوام نسبت به بیشتر خواص بهتر و آگاهتردر صحنه و هوشیارترند  ِبا شعارهای ای یادگار احمد   پیروی از ولایت . ای یادگار یادگار امام  رهبر ما خامنه ای والسلام . مرگ بر ... و... به ایشان گوشزد نمودند هر چند شعارها می خواست پایان بپذیرد اما ایشان هی می گفتند بیش از?? سال از رحلت امام نگذشته است و... وبا این جملات خود » مردم انقلابی رابیشتر خودجوش تر می کرد بطوریکه حتی افراد خواص جلوی میله چه سمت چپ و چه سمت راست همه با مشتهای گره کرده خود دیگر مردم خودجوش انقلابی را در دادن شعاره و یادآوریها به ایشان تا مدت ?? دقیقه یاری نمودند و....

اما خلاصه کلام به همه این بوق و صداها وسایتهای ....که ما رابا این بوق کرنای خود نترسانید ما هدفی و آرمانی جز شهادت در سر نداریم و هرکس در هرجا وماکن وپستی که بخواهد لغزشی از خط ولایت فقیه داشته باشد اگرچه قبل از ان هم نور چشم دو دیده و جان ما باشد ولی با لغزش خود و همراهی سران فتنه و نشست وبرخاست با فتنه گران و .... اگر پیشمان نشود و راه خود را اصلاح ننمایید ودر قاموس و آرمان ولایت پذیری سبز علوی زمانه ما جای نداشته باشد آنهم دیگر باید بار وبنه را ببند و همراه با .... برود و از دل برود هر انچه از دیده برفت .

خداوندا دشمان این نظام انقلاب اسلام چه داخلی و چه خارجی اگر قابل هدایتند هدایت وگرنه نیست ونابود و از روی کره زمین محو بگردان .الهی امین .

سلامتی مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته ) صلوات .

خودتان قضاوت نمایید .